!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

جمله های مهنی دار(10)

همیشه رفتن رسیدن نیست ولی برای رسیدن باید رفت،در بن بست هم راه اسمان باز است پرواز را بیاموز

اگر نگرانی های بزرگ داری ذهنت را آماده ساز تا بسوی خوشی های کوچک روی آورد


دوستان واقعی جواهراتی گرانبهایند که بدست آوردنشان سخت و نگه داشتنشان سخت تر است

لطفا" در حفظ و نگهداری من کوشا باشید

 

 

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دور دست،عشقی باشد در دل نه در سر ودلی باشد برای زندگی نه روزمرگی

 

آنکه با زندگی میسازد زندگی را میبازد،با زندگی نساز زندگی را بساز

هر کسی را نه بدان گونه که هست احساسش میکنند بلکه بدان گونه که احساسش میکنند هست

 

جستجو همواره با شانس شخص آغازگر شروع میشود و با آزمون برنده پایان می یابد

آنکه پاداش الهی را باور دارد در بخشش سخاوتمندتر است(حضرت علی)

نظرات 4 + ارسال نظر
حسن شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:34 http://www.cafeenetsamen.blogsky.com

سلام عزیز وبلاگ خیلی عالی داری موفق باشی سال نو هم مبارک باشه به ما هم سری بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن . فعلا منتظر حضور گرمت هستم

حسن شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:56 http://www.cafeenetsamen.blogsky.com

سلام عزیز ممنون که موافقت کردی من شما لینک کردم شما هم با نام ( دانلود موزیک و نرم افزار ) ممنون عزیز بهم بیشتر سر بزن راستی از کدوم شهری و چند سالتونه ؟
فعلا

سلام من 16 سالمه و تهرانی ام........

میترا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:45 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

سلام
تنوره کشون اومدم
لینک شدی
رفتم بای

nice یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:27

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد