!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

قرآن!!!!!

قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند میشود همه از هم میپرسند " چه کس مرده است؟ " چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است .
قرآن ! من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام . یکی ذوق میکند که ترا بر روی برنج نوشته،‌یکی ذوق میکند که ترا فرش کرده ،‌یکی ذوق میکند که ترابا طلا نوشته ،‌یکی به خود میبالد که ترا در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و ... ! آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا موزه سازی کنیم ؟

 

 

قرآن ! من شرمنده توام اگر حتی آنان که ترا می خوانند و ترا می شنوند ،‌آنچنان به پایت می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند . اگر چند آیه از ترا به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد میزنند " احسنت ...! " گویی مسابقه نفس است ...قرآن !‌ من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره صفحه ،‌خواندن تو آز آخر به اول ،‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان که ترا حفظ کرده اند ،‌حفظ کنی ، تا این چنین ترا اسباب مسابقات هوش نکنند

. خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو . آنانکه وقتی ترا می خوانند چنان حظ می کنند ،‌گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است. آنچه ما باقرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیدیم

نظرات 26 + ارسال نظر
پگاه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:10 http://www.greensmile.blogfa.com

قشنگ بود.ولی اگه خسته نمی شی خبر کن وقتی آپ می کنی.

ملیکا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:14 http://www.joe-bros-ms.blogfa.com

آفیرین
آپم

mahi پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:16 http://www.mehrmahi89.blogfa.com

_??_?? سلام
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بیا

مریم جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:24 http://bashgahedokhtaran.blogfa.com/

سلام خیلی جالب نوشتی

sepide جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:05 http://www.king-girls.blogfa.com

سسسسسسسسسسلام


ماباز فیلتر شدیم بی زحمت آدرس لینکو تغییر بده

ابوالفضل شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:52 http://isometric.persinblog.com

خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی باحال بود دمت گرم

وحیده یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:21 http://www.7iamisagh.persianblog.ir

سلام عزیزم آپم خوشحال میشم سر بزنی

آویده دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 http://avideh2.blogfa.com/

سلام وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ من هم یه سر بزنید

پگاه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:33 http://www.greensmile.blogfa.com

____&&&&&&___
___&&&*&&**_
______**&&**__ __
________**&&**____
_______ __$$&$$$_______________$&$$$
______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&&
___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
__$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$&
__$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
_$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
__$111111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$$&
__$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
_ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
______ __&&111111111111111111111&&1&
_________ _&&11111111111111111$&_&&
__________ ___&&111111111111$$&___&&
__________ ______&&&1111111$&____&&&&_&&
____________________&&&111& _____ &&&&&&
______________________&&&&&$ ______&&&&




آنقدر خاطراتت
در لحظه هایم گره خورده
که شبی ، بی یاد تو
سحر نمی شود !

زهرا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:31 http://lovelyzara.parsiblog.com

لینکیدمت...

پگاه پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 http://www.yavashakibia2.blogfa.com

آپ جدید دارم دوست داشتی بیا بخون
خوشحال میشم بهم سربزنی
راستی اگه خواستی بیای با این آهو بیا که یه وقت خسته نشی
منتظرتم
فعلا بای
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|------------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|

حسن شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 http://www.cafeenetsamen.blogsky.com

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا

sepide دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 http://girls4ever.blogfa.com


سلام خوفی؟؟[نیشخند]


ماباز فیلتریدیم [شیطونک][نیشخند]

تغییر بده لینکو(girls4ever.blogfa.com)

قربون پنجولات

مر30

بای[خونسرد]

منهاج پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://menhaj.persianblog.ir

سلام
آره قرآن امروز مهجورتر از همیشست . کاش از شادی قرآن باخبر بودیم / اونوقت باور کن در تمام شادیهامون قرآن میخوندیم . کاش میفهمیدیم که قرآن حزن آور نیست . شادی که قرآن به انسان هدیه میکنه هیچ چیزی تو دنیا عرضه نمیکنه .هیچ چیز....
بهم سر بزن خوشحال میشم
(گلم نداشتی واست بزارم. شرمنده.)

ارام چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 http://ghasam.blogsky.com

سلام خوبی؟؟

ممنون از نظرت .

وبلاگ خیلی قشنگی داری مطالبت هم همینطور .
این آپت خیلی قشنگ بود خیلی .

خوشحال میشم بازم به وبلاگم سر بزنی !
من لینکت کردم تو هم اگه خواستی منو با اسم "چرا تنهام میزاری؟" لینک کن.

فعلا

پگاه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:14

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./

فاطمه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 http://www.ghabeshisheyi.loxblog.ir

عیدت مبارک
امیدوارم سال دیگه با کسی که دوسش داری باشی

آرام پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:55 http://ghasam.blogsky.com

سلام خوبی؟
عیدت مبارک

آپم . خوشحال میشم سر بزنی .

فعلا .

مهدی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:57

خدا بیامرزد شهید دکتر علی شریعتی را ...

ساناز سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:05 http://www.desertlove1.blogfa.com

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./

تنها دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:23 http://zarif.loxblog.com

خیلی خیلی قشنگ بود امیدوارم در زیر سایه قرآن همیشه سربلند باشی راستی خوش حال میشم اگه به من سر بزنی اگه هم خواستی منو لینک کنی به من خبر بده تا لینکت کنم این مطلبتو برداشتم البته اسم وبلاگت هم درج میشه با اجازه

رضا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:36

سلام خیلی عالیه مخصوصا قسمت اخر که در باره قران بود واقعا افرین

یلدا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:19

بعضی وقتا ی حرفی ک از دل میاد بد ب دل میشینه خییییییییییییییلی ب دل نشست

یه بنده خدا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:45

عالیییی بووووووووووووووووووووووود

نرگس پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 http://ladygirl110.persianblog.ir/

مرسی

اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم ((جالب-خفن))دعوت کن بعد یه خبری بده

مرسی از مطلبت

hassan پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38

مر۳۰
واقعا اگه تمام مردم به قرآن عمل می کردند دنیا گلستان می شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد