!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

پس نه..............؟(جالب)

 سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟
میگه اذییتتون میکنه!
گفتم پس نه گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
******************************************************************************
رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تارف می کنم،
طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟
گفتم پس نه خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!
                                                                                      



 
ادامه مطلب ...

کسب درآمد

هر کی میخواد مفت و بدون دردسر پول در بیاره بره تو لینک زیر.شما فقط باید ثبت نام کنین بعدش

واسه هر اس ام اسی که براتون ارسال میشه مبلغیرو دریافت کنید.

خیلی جالبه هم اس ام اس هم پول باهم.


اینم آدرس:     http://ads.inpersia.com


اگه من پولدار بودم...(بسیار جالب و باحال)

اگه شما پولدار بودین چیکار میکردین و دوست داشتین چطوری زندگی کنین؟.؟.؟.؟.؟........


دانلود