!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

پس نه..............؟(جالب)

 سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟
میگه اذییتتون میکنه!
گفتم پس نه گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
******************************************************************************
رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تارف می کنم،
طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟
گفتم پس نه خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!
                                                                                      



 

سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟

میگه اذییتتون میکنه!
گفتم پس نه گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
******************************************************************************
رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تارف می کنم،
طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟
گفتم پس نه خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!
******************************************************************************
رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛
میگه: میخوای ببریشون؟
گفتم پس نه اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا
******************************************************************************
سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم
مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟
گفتم پس نه دعای ابوحمزه ثمالیه
******************************************************************************
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پس نه همینجا میخورمش
******************************************************************************
رفتم آزمایش ادرار.
یارو میگه ادراره؟
گفتم پس نه سکنجبینِه برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم!
******************************************************************************
کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش.
داداشم میگه کمرت درد می کنه؟
گفتم پس نه می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.
******************************************************************************
داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم
اومده میگه جدی حال میده؟
گفتم پس نه اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم
******************************************************************************
تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه،
یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟
پَـــ نَ‌‌ پَـــ من می‌خوام لیس بزنم...
******************************************************************************
رفتم بانک پول بگیرم
کارمنده میگه پول رو میبرین؟
گفتم پس نه میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش شاباش بدم....
******************************************************************************
رفیقم شمارمو می خواست, گفتم: یادداشت کن 0932
گفت : تالیا داری؟
گفتم پس نه همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد
******************************************************************************
رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم .
میگه وای خفاشه!
گفتم پس نه بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!
******************************************************************************
با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف 40 متری نوبتم شده
یارو میگه نون می خوای ؟
پس نه تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم
******************************************************************************
تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید،
یارو میپرسه دزد بود؟
گفتم پس نه رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه
******************************************************************************
رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه
میگه : یعنی فاسد شده ؟
گفتم پس نه مونده جا افتاده
******************************************************************************
دارم از گرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
گفتم پس نه دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم
******************************************************************************
تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟
میگه میخوای خودتو بشوری؟
گفتم پس نه میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال
******************************************************************************
به یارو راننده میگم..آقا اگه میشه یکم سریعتر..الان هواپیما میپره...
میگه..به سلامتی مسافرین؟....
گفتم پس نه فندک هواپیما دیشب دستم جامونده....میرم بدم به رانندش
******************************************************************************
رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین
یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
گفتم پس نه اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه
******************************************************************************
رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
گفتم پس نه از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه
******************************************************************************
رفتم سم بخرم واسه سوسک
یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پس نه میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!
******************************************************************************
دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون ،
اومده بیرون ،میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟
گفتم پس نه دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!
******************************************************************************
رفتیم رستوران ، میگم 2تا جوجه لطفا ،
میگه جوجه کباب؟
گفتم پس نه ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز
******************************************************************************
به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر .
میگه گرفتم وصل کنم؟
گفتم پس نه فوت کن , قطع کن
******************************************************************************
زنگ زدم 115،
میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پس نه یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!
******************************************************************************
به مامانم میگم من میرم کارواش،
میگه ماشینم میبری؟
گفتم پس نه دارم میرم اونجا دوش بگیرم
******************************************************************************
یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست
باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟پَـــ
گفتم پس نه هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن دربیا.
******************************************************************************
مگس کش دستمه.
مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
گفتم پس نه میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن
******************************************************************************
حواسم نبود با صورت رفتم تو در
میگه ندیدیش؟
گفتم پس نه من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو
******************************************************************************
رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!
بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
گفتم پس نه میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!
******************************************************************************
زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن...
میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
گفتم پس نه مرکز نخبگان ایران
******************************************************************************
حدود ۳ صبح بود رفتم سر یخچال تنگه آب رو برداشتم آب بخورم،
دوستم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟
گفتم پس نه تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم
******************************************************************************
سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید
میگه پیاده میشی؟
گفتم پس نه میخوام باد لاستیکا رو چک کنم...!!
******************************************************************************
با گل رفتم بیمارستان

نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
گفتم پس نه اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات...
******************************************************************************
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر
یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پس نه خار داشته باشه..
******************************************************************************
دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
گفتم پس نه میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم
******************************************************************************
طوطی گرفتم
فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پس نه یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم
******************************************************************************
داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پس نه داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!!
******************************************************************************
رفتم واسه استخدام,
یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پس نه اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!
******************************************************************************
میگم بابا... تصمیم رو گرفتم... می خوام زن بگیرم...
میگه میشناسیش؟ میگم آره..
میگه مجرده؟
گفتم پس نه منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری
******************************************************************************
دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم .
میگه شما سوال داری؟
گفتم پس نه خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری ...
******************************************************************************
رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم
بابام میگه از تو کمد برداشتی؟
گفتم پس نه گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم
******************************************************************************
میگم آقا شهید همّت کجاس؟
میگه بزرگراه شهید همّت؟
گفتم پس نه می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!
******************************************************************************
به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای
گفتم پس نه نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام!
******************************************************************
نظرات 51 + ارسال نظر
سما سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:00 http://buxfa.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
از اینکه به وبلاگ شما اومدم خوشحالم
دوست عزیز در صورتی که می خوای با خوندن اس ام اس کسب درآمد کنی به وبلاگ من بیا و عضو شو !!!!
منتظر ورود سبزت به وبلاگم هستم
بهترین راه های کسب درآمد

سیما چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:29 http://www.cielo-roso.blogfa.com

سلام!وبلاگتون فوق العادس...مخصوصا این پستتون...واقعا ازتون ممنونم...خیلی وقت بود که انقدر نخندیده بودم و خیلی وقت بود که انقدر خوشحال نبودم...بازم مرسی

شادان چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:15 http://www.shadan.blogfa.com

وبلاگت خیلی جلبه مرسی که سر زدی عزیزم

سحر پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 http://my-alonely-sky.blogfa.com/

سلام
آپم

زهرا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 http://pucc123.blogsky.com

سایتت خیلی بهاله وای که چقدر خندیدم.

نسترن پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:38 http://404error.blogfa.com

سلام خیلی باحال بود
اینارم خواستین اضافه کنین:

داییم بچه دار شده مامان بزرگم اومده میگه میخواین براش اسم بذارین ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! میخوایم همینجوری ولش کنیم اسمش بشه New Folder

یارو هندزفری گوششه دو ساعته دارم خودمو میکشم جوابمو بده ! بعد میگه با منی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! دارم جلوت تمرین باله میکنم!

تولد دوستم بود آهنگ تولد تولد گذاشتیم همسایه اومده میگه تولد بچه هاس ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! تولد امام زمانه اومدیم دسته جمعی آهنگ گذاشتیم حالا منتظریم بیاد شمعارو فوت کنه

سرما خوردم از چشام اشک میاد، مامانم میگه به خاطر سرماخوردگیته از چشات اشک میاد؟‌ پـَـَـ نــه پـَـَــــ! یه دفه یاد هیروشیما و ناکازاکی افتادم دارم زار میزنم

سوار تاکسی بودم گفتم : مرسی میگه پیاده میشین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! خواستم همینجوری یه دفه از زحمات بی دریغت تشکر کنم

موقع سال تحویل میگم گوشیو به منم بدین . میگن تو‌ام می‌خوای تبریک بگی‌ ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ازشون بپرسم صحبتای سر سال آقا رو چجوری ارزیابی می‌کنن؟ از نامگذاری سال جدید راضین؟!!

ساناز یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:22 http://www.desertlove1.blogfa.com

آآآآآآپــــــــــــــــــــــــم آآآآپــــــــــــم آآآپــم.....منتظر قدمهای گرمتون هستمــــــــــ....
[گل][گل]

پگاه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:38 http://www.greensmile.blogfa.com

سلام
__???
__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??

احاس شیشه ای چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:13 http://www.ehsa3-shishei.blogfa.com

سلام دوست عزیز آژم زود بیا منتظر کامنتتم

احساس شیشه ای چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:14 http://www.ehsa3-shishei.blogfa.com

سلام دوست عزیز آژم زود بیا منتظر کامنتتم[چشمک]

mehrmahi چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:16 http://www.mehrmahi89.blogfa.com


با مزه بود


ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت


کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت


آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز


باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت


سحر جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:07 http://LONELY71.BLOGFA.COM

سلام دوست جونم .
خوبی؟
وبلاگت خیلی زیباست.
یه جاهایی شو خوندم
خوشحال میشم نظرتو درمورد وبلاگم بخونم.
منتظرتم.


عمیقترین و بهترین تعریف از عشق این است که :
عشق زاییده تنهایی است…. و تنهایی نیز زاییده عشق است…
تنهایی بدین معنا نیست که یک فرد بیکس باشد …. کسی در پیرامونش نباشد!
اگر کسی پیوندی ، کششی ، انتظاری و نیاز پیوستگی و اتصالی در درونش نداشته باشد تنها نیست!
برعکس کسی که چنین چنین اتصالی را در درونش احساس میکند…
و بعد احساس میکند که از او جدا افتاده ، بریده شده و تنها مانده است ؛
در انبوه جمعیت نیز تنهاست ……

وحیده شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:25 http://www,7iamisagh.persianblog.ir

سلام داداش . این متنت خیلی باحال بود . به منم سربزن آپم

مریم چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:26 http://bashgahedokhtaran.blogfa.com/

خیلی خیلی جالب وخفن بود

گلشید چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://www.sirena.blogfa.com

چشمه ی دیدگانم هوای خاموشی در سر ندارد

قلمم می لرزد

خون دلم روی صفحه ی روزگارم

نقش دلتنگی میزند

آرام میخندی

به جانم که می ستانی

آرام اشک های بی جانم

می لغزند روی تقویم زندگانی سرد امروزم

آرام جان می سپارم

آرام میخندی ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
این روزها همه به وبلاگ چیزهایی ازعشق سر میزنند،شما چطور؟

کوثر سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:41

خیلی قشنگ بودن.خوشم اومد ازشون.

شادی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:57 http://shadi72.blogfa.com/http://

سلام سلام

آپیدم

منتظرتم عزیزم[گل]

از دست ندیشا حتما بیا[رضایت]

ناصر پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:50

با سلام وعرض ادب
ناصر هستم ۵۴ ساله از تهران
بطور تصادفی وبلاگ شما را دیدم
آنقدر خندیدم که پسر برزگم (۲۲ ساله) به مامانش گفت که بیا این شوهرت از دست رفته
خواستم ازتون تشکر کنم.

هدی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:59 http://onlyenjoy.blogfa.com

سلام....میبخشید چند وقت نبودم....دارم جبران میکنم...آپممممممممم....

سحر(آسمان تنهایی من) چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:26 http://my-alonely-sky.blogfa.com/

سلام
خیلی جالب بودن
ولی قدیما میگفتن پ نه پ
شما نوشتی پس نهههههههههههههههههههه
در کل باحال بود ایول

فائزه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:13 http://vorojak7173.blogfa.com

سلام وبت قشنگه به منم سر بزن راستی این جوکاتم قشنگه منو با فائزه وروجک میتونی لینک کنی بای

وحیده چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:57 http://www.7iamisagh.persianblog.ir

سلام خوبی؟ چه خبرا؟ من آپم خوشحال میشم سر بزنی !

سوفی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:40 http://valrik.blogsky.com

سلام موفق باشی

نیلوفر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:00 http://fasle-zard.loxblog.com/

____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
________●________█████████████
__________●_______███████████
_████____████____████████
██████_██████_____█████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
__________█________●____●
: : : : : :★*☆♡*. ★*☆♡*
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚

منتظر حضور تو دوست عزیزم هستم

نیلوفر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:01 http://fasle-zard.loxblog.com/

دوست داشتی عزیزم منو با عنوان طلوع یک عشق لینک کن بهم خبر بده تا لینکت کنم دوست گلم

masoud جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:25 http://shogheparvaz.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
اگه دوست داشتی من رو با اسم شوق پرواز لینک کن و خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم

SHeitoonAK شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:17 http://outlaw-of-life.blogfa.com

سلام
از وبت خیلی خوشم اومد
اگه دوست داری تبادل لینک کنیم!

سحر جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://my-alonely-sky.blogfa.com/

سلام
چرا به آجیت سر نمیزنی دیگه!!!!

ساناز سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 http://www.desertlove1.blogfa.com

´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´آپم بدو بیا´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´نظر یادت نره´ ´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

تمنا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 http://www.ghazalzadeyeeshgh.blogfa.com

عالی بود

سحر جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:33 http://www.nani75.blogfa.com

سلام
کجایی چند وقته نیستی؟

HOSSEIN شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:48 http://beparid2pix.loxblog.com

وبلاگ خفنی داری منو با عنوان $ بهترین ها $ لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم

نیما دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:20 http://zaviana.mihanblog.com

سلام دوست عزیز لینکت کردم لینکم کن
اگه وقت کردی به ما هم سر بزن

hossein شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:19 http://gheliz.blogfa.com

سلام
از وبت خیلی خوشم اومد
اگه دوست داری تبادل لینک کنیم!

سونیا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:56

عزیزممممممممممم عالی بود مرسی

پگاه یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:31 http://www.greensmile.blogfa.com

~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. .راستـی. . ... . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
.خبرداری .. .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . .اپ کردم. . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . ....... . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
.منتظرم . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. .بای . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .¸¸.¸.•*´¨)

فرزانه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:34 http://nicesky.blogsky.com

سلام وب جالبی داری اگ دوست داری لینکم کنو بگو به چ اسمی لینکت کنم

الهام-شیراز یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:27

سلام خیلی جالب بودممنون

یلدا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:12

هه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!باحال بود

jojo پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

خیلی خندیدم تشکر

sara سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:21

خیلی عالیییییییییییییییییییییییییییییه برادر! فقط به جای (پس نه) همون پ نه پ خودمونو به کار میبردی بهتر بود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:42

پوریا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:05

عزیز دمت گرمخیلی وبلاگت باحاله کلی خندیدم مرسی عزیز

بهاره دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33

ممنون شاد شدم بیا وبلاگ من اگه دوست داشتی
WWW.DONYAMATLAB LOXBLOG.COM

سارا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:58

مری سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی



















چرا اینقده دخی برات نظر میذاره.

maryam چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 http://http://xjalebx.blogsky.com

مردم از خنده جوک هاتون عالی بودن

تینا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33

خیلی باحال بود ایول

باربد پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:32

عالی بود,ما که از خنده غش کردیم...

سحر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:06 http://www.1kakolzari1.blogfa.com

سلام باید بنویسی پ نه پ!!!!وبت خوشمله پیش منم بیا منتظرتما!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد