!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

!خیلی خیلی جالب!خفن!

دوستان نظر یادتون نره ها

جمله های مهنی دار(3)

* در خانه رئیس من هستم، فقط تصمیم‌گیری‌ها به عهده همسرم است .

وودی‌آلن

 

 

* ازدواج تنها ماجراجویی مخاطره‌انگیزی است که راهش برای ترسوها هم باز است .

ولتر

 

 

* نصیحت من به شما این است: ازدواج کنید، اگر زنتان خوب باشد خوشبخت می‌شوید و اگر بد باشد، فیلسوف .

سقراط

 

 

* قبل از ازدواج زن باید به مرد عشق بورزد تا نگهش دارد، بعد از ازدواج باید نگهش دارد تا بتواند به او عشق بورزد !

مریلین مونرو

 

 

* گاهی اوقات شک می‌کنم که زن و مرد واقعاً برای زندگی با هم آفریده شده باشند؛ شاید بهتر باشد در همسایگی هم زندگی کنند و فقط گاهی به هم سر بزنند .

کاترین هپبورن

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:48 http://www.desertlove1.blogfa.com

سلام ممنون که به وبه من اومدین با افتخار لینکتون می کنم
منو با نام ساناز...lovellyبلینکید ممنون میشم
بازم پیش من بیا

چشم حتما میام..

هدی جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:28 http://onlyenjoy.blogfa.com

من که لینکت کردم....توام منو به اسمه دنیا نگهدار لینک کن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد